مطالب علمی

مطالب موردنیاز دانشجویان + آهنگ های زیبا

مطالب علمی

مطالب موردنیاز دانشجویان + آهنگ های زیبا

متن و دانلود آهنگ خدا کاری بکن از مجید خراطها

دومین آهنگ ، خدا کاری بکن از مجید خراطها :: به نظر من شاید این یکی از قشنگ ترین آهنگ های مجید باشه .(هر چند تمومه آهنگ هاش بینظیره ) .  

 به همین خاطر متن و آهنگش رو براتون در قسمت ادامه ی مطلب قرار دادم . 

 

 

 

 

دارم از غصه میمیرم خدا کاری بکن                   اینبار که دستهای ظریفش رو تو دستهام حس کنم یک بار

خدا کاری بکن اینبار خدای مهربونه من               زبونم بند اومد ای وای کجا رفت هم زبونه من

خدا کاری بکن مردم خدا اونم دلش تنگه               اگه میگه مهم نیستم با حسش داره میجنگه

اگه میگه تو فکرم نیست                                   میخواد بیشتر پیشش باشم

درسته اون ولم کرده دلیل اشکه چشماشم              خدا کاری بکن اون رفت ازت میخوام که برگرده

اینبار قدرش رو میدونم اگر چه اون ولم کرده         خدا بگو که برگرده خدا بگو که برگرده

خدا کاری بکن زود باش خدا                              اون دیگه تنها نیست

خدا بهش بگو مردم چرا عین خیالش نیست           خدای مهربونه من دلت میاد که تنها شم

بره عشقم تک وتنها تا کی دلواپسش باشم             خدا کاری بکن زود باش خدا صبرم همین قدر بود

بگوحرف هاشو بخشیدم بگو گنجایشم کم بود         بگو تقصیره من بوده بگو حق داره میدونم

بگو به فکر جبرانه بگو قدرش رو میدونم             بگو دیگه غرورش مرد میخواد پیشه تو برگرده

بگو سختی این روز ها اونو از راه به در کرده       خجالت میکشم از اون بگو چیزی نگه با من

خدا پادر میونی کن                                          شاید از من خوشش اومد

 

 

دانلود آهنگ  

 

khoda kari bokon

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد