مطالب علمی

مطالب موردنیاز دانشجویان + آهنگ های زیبا

مطالب علمی

مطالب موردنیاز دانشجویان + آهنگ های زیبا

sms های جدید و عاشقانه

در این قسمت از وبلاگ سعی کردم چند تا از اس ام اس های عاشقانه و زیبا رو قرار بدم .  

 

                                                                                                     

 

 

 

 

 



: هر چی زنگ می زنم آنتن نمی ده. جات خرابه به مامانت بگو جاتو عوض کنه!



: محبت از درخت بیاموز که سایه از سر هیزم شکن هم بر نمی دارد.



: هشدار! چه بسا لحظه ای خوشگذرانی مایه ی اندوه طولانی است. پیامبر اکرم (ص)



: بالاتر از هر نیکی، نیکی است تا آنکه (انسان) در راه خدا کشته شود. پس اگر در راه خدا کشته شد هیچ عملی بالاتر از آن نیست. (وسائل الشیعه ج 11 ص 10)



: هر ملتی متکی به شهادت شد و هنر شهادت را یاد گرفت این ملت برای همیشه سر بلند است و هیچ قدرتی بر این ملت پیروز نخواهد شد. (مقام معظم رهبری)



: مردم شریف ایران توجه داشته باشند که نوعا تبلیغاتی که علیه روحانیت انجام می پذیرد به منظور نابودی روحانیت انقلاب است. (امام خمینی ره)



: تو خری سگی گاوی گوسفندی میمونی بزی گوساله ای... برای فروش نداری؟



: هواشناسی اعلام کرد: طی 24 ساعت گذشته اینجا یکی خیلی هواتو کرده



: یا علی! سخت و سخت تر چیست؟ فرومود: سخت مرگ است و سخت تر مرگ بی توشه...



: جیگرم! نفسم! عشقم! نازم! زندگیم! خوشگلم! ماهم! فدات بشم! بمیرم برات الهی !!! بهتره حالا دیگه از کنار آینه برم کنار



: ای که دور از من در یاد منی ، با خبر باش که دنیای منی . شادیت شادی من . غصه ات غصه ی من . قلب من خانه ی تو . خانه ات قبله ی من



: دستی نیست تا نگاه خسته ام را نوازشی دهد . اینجا ، باران نمی بارد... فانوسهای شهر، خاموش و مُرده اند . دست های مهربانی ، فقیرتر از من اند...! نامردمان عشق ندیده ، خنجر کشیده اند بر تن برهنه و بی هویتم ! دلم می خواهد آنقدر بنویسم تا نفسهایم تمام شود



: می دونستی اشک از لبخند با ارزش تره ؟ چون لبخند رو به هر کسی می تونی هدیه کنی اما فقط واسه کسی اشک می ریزی که نمی خوای از دستش بدی



: قلبمو هدیه می دم بهت . مواظبش باش نه به خاطر اینکه قلبمه به خاطر اینکه تو توشی



: بدان که در دنیا هیچ چیز مفت نیست و چیزی که بایستی آموخته شود لازمه اش طی طریقی سخت است . پس اگر قصد یادگیری داری باید کمی سختگیر و انعطاف ناپذیر باشی . برای اهل معرفت شدن باید اراده ای استوار داشت



: میگن قلب آدما اندازه مشتشونه . ولی چطوری یه دنیا مهربونی ، یه آسمان صداقت ، یه کهکشان محبت و یه دریا عشق تو مشتت جا شده ؟



: هواپیما داشت سقوط می کرد . همه داشتن جیغ میزدن به جز یه آقاهه ! ازش می پرسن چرا تو ساکتی ؟ میگه : ماله بابام که نیست بذار سقوط کنه



: حدیث قدسی : بنده من ! تو به هنگامی که به نماز می ایستی من آنچنان گوش می دهم که گویی همین یک بنده را دارم ولی تو چنان غافلی که گویا صد خدا داری



: اگه تو دنیا هیچ چیزی نداشته باشی مطمئن باش که سه چیز همیشه مال توست 1- خدای مهربون 2- فکرای خوب 3- قلب کوچیک من





: آنکس که می گفت دوستم دارد ، عاشقم نبود که به شوق من آمده باشد ، رهگذری بود که روی برگ های خشک پاییزی راه می رفت و صدای خش خش برگ ها همان آوازی بود که من گمان می کردم که می گوید : دوستت دارم