مطالب علمی

مطالب موردنیاز دانشجویان + آهنگ های زیبا

مطالب علمی

مطالب موردنیاز دانشجویان + آهنگ های زیبا

در باره ی من و وبلاگ

به نام آنکس که عشق در دلها نهاد 

 

با سلام خدمت دوستان عزیز و همه ی کسانی که به این وبلاگ آمده اند : 

 

من رضا هستم دانشجوی عمران و در استان همدان زندگی میکنم .دوست داشتم هر طوری شده به دوستام و همه ی جوونا کمکی کرده باشم به همین خاطر سعی کردم که یه وبلاگ براشون درست کنم . 

 

این وبلاگ رو به تازگی درست کردم . اما هدفم از ایجادش فقط یک وبلاگ علمی  و مطالب  دانشجویی نیست بلکه در این وبلاگ سعی دارم براتون مطالب و شعرهای عاشقانه ،آهنگ های زیبا و پیامک های جدید عاشقانه قرار بدم .  

 

از شما دوستای عزیز تقاضا دارم منو توی هر چه بهتر شدن این وبلاگ کمک کنید و با نظرات ، پیشنهادات و انتقادهاتون منو یاری کنید . اگر کسی هم مطلب یا آهنگ یاهر موضوع جالبی داشت برام ارسال کنه تا با نام خودش در وبلاگ قرار بدم .  

 

امیدوارم که از مطالب وبلاگ نهایت استفاده و بهره رو ببرید . 

 

با آرزوی موفقیت برای همه .

 

محمدرضا خسروی  

 http://REZA2011KHOSRAVY.BLOGSKY.COM

         

E-MAIL:   MOREZ_KHOSRAVY@YAHOO.COM 

 

NUMBER : 09183196105

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد